SPANISH
Pese a que sería un gran Digimon protagónico, Bearmon no ha gozado mucho de una buena popularidad, apareciendo de relleno en muchas series de la franquicia y con poca relevancia, por eso, he querido hacer este Fanart, espero que os guste
ENGLISH
Although it would be a great leading Digimon, Bearmon has not enjoyed much popularity, appearing filler in many series of the franchise and with little relevance, therefore, I wanted to make this Fanart, I hope you like it