Website powered by

Fenrismon

SPANISH

Por mucho que cueste diseñar Digimon basados en la mitología nórdica, esta vez he intentado probar suerte diseñando a uno basado en Fenrir, el lobo que devora a Odín en el Ragnarok. No creo que sea un gran diseño, pero espero que os guste

ENGLISH

As much as it costs to design Digimon based on Norse mythology, this time I tried to try my luck designing one based on Fenrir, the wolf that devours Odin in Ragnarok. I don't think it's a great design, but I hope you like it